Sıkça Sorulan Sorular
Hizmetlerimiz ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.

Web sitemizden online başvuru yaparak veya 0850 30 441 30 no’lu hattımızı arayarak abone olmak için ilk adımı atabilirsiniz. Dilerseniz hemen şimdi Buraya tıklayarak bir satış temsilcimizin sizi araması için talepte bulunabilirsiniz. Ardından sizin hiç bir işlem yapmanız gerekmiyor. Ekibimiz kurulum için adresinize gelecek ve sözleşmeleri imzalattıktan sonra modem kurulumunuzu gerçekleştirecek ve internetinizi kullanmaya başlayabileceksiniz. Atlantis Net'e abone olmak işte bu kadar kolay!

İster ADSL ister Fiber altyapıya sahip olun, Atlantis Net'te internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Atlantis Net interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.

Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için abonelik sırasında tarafımıza iletmiş olduğunuz GSM numaranıza sms ile gönderilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Evde kurulum hizmetimizde bu kurulum işlemini teknik ekibimiz sizler için yapacaktır.

Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı 1 seferde 3 ay süre ile dondurabilirsiniz. 3 ay sonunda hattınız otomatik olarak aktif hale gelecektir. Aboneliğiniz için en fazla 2 defa, toplam 90 gün hat dondurma hakkınız vardır

Atlantis Net İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi 0850 30 441 30’lu Atlantis Net Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 15 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Atlantis Net İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu ADSL veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında 300 TL değerindeki fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda Atlantis Net’e iade etmeniz gerekmektedir..

Faturalarınızın otomatik olarak ödenmesini istiyorsanız, online işlemlerden kolay bir şekilde otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Bunun için Online İşlemler’e size özel kullanıcı adı ve tek kullanımlık şifrenizle girerek, menüde bulunan “Otomatik Ödeme Talimatı” sekmesine tıklamak açılan ekranda kart ekle butonuna basıp kredi kartı bilgilerinizi girmek ve kaydetmek yeterlidir. Bu şekilde otomatik ödeme talimatınızı hemen verebilirsiniz. Kredi kartı veri ve işlem güvenliğiniz dünyanın en üst düzey standardı olan PCI DSS LEVEL 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress altyapısı ile korunmaktadır.

Faturalarınızı birçok kanaldan kolaylıkla ödeyebilir, otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı verdiğinizde faturalarınızı gecikmeden ve takip gerekmeden kolaylıkla ödeyebilirsiniz.

0850 30 441 30 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak yeni adresinizi söylemeniz durumunda, yeni adresinizin alt yapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin alt yapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz müşteri hizmetlerimiz tarafından işleme alınır. Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir. Nakil ücretli bir işlem midir? Evet, nakil işleminin 30 TL ücreti bulunmaktadır. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.

Aradığınız Cevabı Bulamadınız mı?
Müşteri desteğimiz haftanın 7 günü hizmetinizdedir. Sunduğumuz hizmetler ile ilgili her türlü soru, öneri, şikayet ya da memnuniyetinizi bize iletebilirsiniz.