Sıkça Sorulan Sorular
Hizmetlerimiz ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.

0850 30 441 30 no’lu hattımızı arayarak abone olmak için ilk adımı atabilirsiniz. Ekibimiz kurulum için adresinize gelerek sözleşmeleri imzalattıktan sonra modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internetinizi kullanmaya başlayabileceksiniz. Atlantis Net'e abone olmak işte bu kadar kolay!

İster ADSL ister Fiber altyapıya sahip olun, Atlantis Net'te internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Atlantis Net interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.

Düzenli olarak tarafınıza sms ile Fatura bilgisi ve ödeme linki gönderilecektir. Gönderilen link üzerinden Şubelerimizden A101 VE ŞOK MARKETLER'DENDE ödemelerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı donduralbilirsiniz

Abonelik dondurma için detaylı bilgiyi çağrı merkezimizden talep edebilirsiniz

Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde talebinizi 0850 30 441 30 Belen Atlantis Net Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz.

Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu Router veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda fiber modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda Belen Atlantis Net’e iade etmeniz gerekmektedir..

Faturalarınızın otomatik olarak ödenmesini istiyorsanız, online işlemlerden kolay bir şekilde otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Bunun için Online İşlemler’e size özel kullanıcı adı ve tek kullanımlık şifrenizle girerek, menüde bulunan “Otomatik Ödeme Talimatı” sekmesine tıklamak açılan ekranda kart ekle butonuna basıp kredi kartı bilgilerinizi girmek ve kaydetmek yeterlidir. Bu şekilde otomatik ödeme talimatınızı hemen verebilirsiniz. Kredi kartı veri ve işlem güvenliğiniz dünyanın en üst düzey standardı olan PCI DSS LEVEL 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress altyapısı ile korunmaktadır.

Sitemimiz Faturalı sistemden oluşmaktadır Kontörlü sistem değildir düzenli fatura ödeme zorunluluğu vardır.

0850 30 441 30 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak yeni adresinizi söylemeniz durumunda, yeni adresinizin alt yapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin alt yapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz müşteri hizmetlerimiz tarafından işleme alınır. Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir. Nakil ücretli bir işlem midir? Evet, nakil işlemi ücretlidir. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.

Aradığınız Cevabı Bulamadınız mı?
Müşteri desteğimiz haftanın 7 günü hizmetinizdedir. Sunduğumuz hizmetler ile ilgili her türlü soru, öneri, şikayet ya da memnuniyetinizi bize iletebilirsiniz.